Tuesday, June 15, 2010

JeROK BUAH


OK, SAJA PUBLISH JEROK PENANG hat mcm-mcm kaler nie kat sini, kot-kot sapa yg teringin nak makan bolew laa pesan di sini.. habaq jaa nak berapa kILo, jerok apa saya kurierkan kepada anda...dun wori harga bolew kautim...... sambei tu, nak promosi untuk jualan HARI RAYA AIDILFITRI tahun nie...mana yg dok luaq pada penang ada bekenan atau ngidam ...habaq laaa...
kot nak terpa mai beli kat sini, jauh....kan.....so, rojer jaa sama saya. saya akan usahan dapat JEROK keGEmaran anda....yahOOOoooo....

yg bolew saya kat kat sini = jerok nie, mcm-mcm pengeluaran ada...bukan satu kilang sahaja...tapi saya amik di area penang jugak...dun wori..tak impot siam aih..ekekekekek....cuma yg best, jerok nie maneh dia rasa buah tuh masih ada...gula takdaklaa sampai selOri time proses pemeraman dia kan.....bukan apa, dok wirid makan buah ni satg kena kencin maneh plak..ha kes naya.....

ok, sapa berminat dan teringin ja laa...hat mana tak berminat @ tak teringin takyah DOK GEDIKSSS,.... tanya tuh nie.....penat jawab jaa,...hahahahahhahah.....

ok, you OLLsss..... selamat merambangkan MATA...mai, mai pILih-pilih...pilih...request nak buah apa....saya akan cuba hantaqkan pada anda.

BAB nak bayaq tak susah...=] 
konform nak!! habaq berapa KG nak, buah apa, lokasi kat mana. then bg emeL @ no.fon kat sinik, untuk sebarang pengesahan. 
Dah tu,saya akan reply balik brapa nak kena bankin duit jerok + pos laju. .
siap banKin, JEROK akan di pos laju.

JEROK pelam, jeroK betik, jerok kelubi, jerok cermai, jerok pala.
  

dan aNeka jerok lagik


 
JEROK BUAH  PALA


 
JEROK SaLak 


JeroK memPelam...
yang ni kalO kena mau MELELEH AYAq LIOq

No comments: