Saturday, February 20, 2010

HerBa DaRA semULa


Produk ini sangat istimewa bukan hanya kepada yang telah berumahtangga tetapi amat sesuai juga bagi yang masih anak dara dan ianya terbukti berkesan mengatasi masalah dalaman kaum wanita dan paling istimewa untuk ibu-ibu lepas bersalin
(sesuai untuk yg masih menyusukan bayi).
Selain berfungsi memfokuskan kembali keanjalan otot-otot faraj, ianya juga telah terbukti dapat menghilangkan keletihan, kelesuan, melancarkan perjalanan darah, memecahkan angin yang berlebihan didalam badan, peluh yang berlebihan juga dapat mengatasi keputihan, melawaskan pembuangan air besar dan membantu menaikkan kemesraan ketika bersama suami.

~ Keterangan lanjut boleh didapati dibawah! * Pemakanan kesihatan yang diadun secara tradisional * Kombinasi ilmu perubatan melayu dan ilmu perubatan mesir * bahan bahan semulajadi terbaik timur tengah dan tanah melayu serta dibacakan ayat al-quran oleh seorang Ustaz.

JANGAN DILANGKAH

Kegunaan :-
  1. Mengecutkan Peranakan dan Kembali dara
  2. Menambah nafsu hubungan kelamin
  3. Menetapkan kedudukan rahim
  4. Menaikkan wajah/seri muka Memperbetulkan perjalanan angin
  5. Senggugut
  6. Keputihan
  7. Menghilangkan bisa bisa badan,
  8. sakit tumit, sakit lutut
  9. Menambah kecergasan
  10. Buasir - Lelaki & wanita

**Kandungan**
Serapat
Daun tutup bumi
Habatusauda
Akar semalu
Kacip fatimah

Dimakan - 1 atau 2 biji sehari

Perempuan haid & hamil tak boleh makan

***Sebelum makan mesti didahului dengan bacaan selawat keatas Nabi Muhammad s.a.w sebanyak tiga kali,
al-Fatihah kemudian niat didalam hati apa yang dihajati.



Kandungan: 31 biji kapsul

Harga Biasa : RM33.00/BOX

Jauh lebih murah berbanding jenama lain di pasaran

3 comments:

its me said...

weh aku duk tunggu dara aku sepuluh botol neh...ubat ni ternyata baguss serasi ngan badan aku, terima kaseh syorkan aku

seLipaJepon said...

ya memang bagus erynn...kazen aku siap melambak JERAWAT kat muka.... sekalI kena ngan HDS ni, fuh skrg dah lawa.... apa-apapun kn YAKIN. insyALLAH ALLAH bantu kita..

Anonymous said...

PENGALAMAN SAYA bila makan HDs ni.. MUKA saya yg dulu berutu mcm ala-ala princess frog..kini tiada lagik... muka jadik lebih licin dan beseri-seri...ramai yg perasan perubahan nya..alHamdulillah ALLAh izin saya dengan pengambilan HDS..
dh feedup carik ubat sana-sini try tak jugak menjadi.muka dok mcm tu jugak...bila saya diperkenalkan ngan HDS ni...dengan pasti dan yakin..muka saya tak mcm duLu lagikkk